مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 09:452022-11-28سياسي

همدلی میان ملت ها در گروی تعامل میان ادیان است


حجت الاسلام اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن گفت:دین و مذهب در عصر حاضر نقش غلبه بر چالش ها را ایفا می کند لذا همدلی میان مردم و اخوت ملت ها در گروی تعامل و دوستی ادیان و مذاهب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن و نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در استرالیا طی بازدید از یک کلیسا در شهر ملبورن و دیدار با روحانی مسیحی و پیروان مسیحیت گفت: دین و مذهب در عصر حاضر نقش غلبه بر چالش ها را ایفا می کند لذا همدلی میان مردم و اخوت ملت ها در گروی تعامل و دوستی ادیان و مذاهب است.

وی همچنین طی مراسمی با روشن کردن شمع در محل عبادتگاه مسیحیان متعهد به پیشبرد تقریب بین ادیان و روشنگری درباره اهمیت اتحاد ادیان و مذاهب در برابر دشمنان صلح و وحدت شد.

حجت الاسلام وحیدی افزود: که رهبران ادیان و مذاهب می بایست و رفتار و نگاه خود جامعه را در مسیر وحدت و نفی تفرقه هدایت نمایند.

وی گفت: دولت ها علیه عناصری که به بهانه تبلیغ دین و مذهب مرتکب توهین، تفرقه و برافروختن اختلافات میان جوامع می شوند باید با قدرت تمام برخورد کنند زیرا مهم ترین عامل صلح و دوستی میان ملت ها رواداری و تکریم بین ادیان و مذاهب است.

امام جمعه ملبورن اظهار داشت: ما مصمم به انتقال پیام صلح و وحدت به جهان از جمله نسل جوان هستیم و هم عقیده هستیم که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدلی میان ملت ها در گروی تعامل میان ادیان است

همدلی میان ملت ها در گروی تعامل میان ادیان است