مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 08:502022-11-28سياسي

امتیاز اخذ پروانه مطب پزشکان کاهش یافت


رییس کل سازمان نظام پزشکی کشور از کاهش امتیاز کسب پروانه مطب پزشکان خبر داد و جزییات آن را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر محمد رییس زاده در گفت وگو با ایسنا، از کاهش امتیاز کسب پروانه مطب پزشکان خبر داد و گفت: مجلس شورای اسلامی قانون تسهیل فضای کسب و کار را در پنجم اردیبهشت ماه مصوب و ابلاغ کرد که حوزه سلامت هم مشمول این قانون می شود.

بر همین اساس هم جلسات مکرری را با معاونت اقتصادی وزارت اقتصاد داشتیم که از ما خواستند تا در راستای عمل به این قانون اقدامات لازم را انجام دهیم.

پیگیری های جدی در این زمینه صورت گرفت و در این جلسات اعلام کردیم که آمادگی داریم تا امتیازات برای همکاران جوان را در زمینه دایر کردن مطب و سایر مجوزها بنا به این قانون تسهیل کنیم، اما ضوابط این کار را وزارت بهداشت به ما ابلاغ می کند.

جزییات کاهش امتیاز کسب پروانه مطب پزشکان وی افزود: در قانون صدور پروانه مطب به طور واضح ذکر شده که سازمان نظام پزشکی بر اساس ضوابطی که وزارت بهداشت ابلاغ می کند، پروانه و مجوز مطب را صادر می کند.

بر همین اساس هم در جلساتی که برگزار شد، اعلام کردیم که اگر وزارت بهداشت این همراهی و هماهنگی را داشته باشد، ما در سازمان نظام پزشکی به شدت استقبال کرده و پیگیر هم هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتیاز اخذ پروانه مطب پزشکان کاهش یافت

امتیاز اخذ پروانه مطب پزشکان کاهش یافت