مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 08:402022-11-28بين الملل

تشدید مجادلات امنیتی در میان سران رژیم صهیونیستی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از وبسایت الجزیره، در پی توافق برای واگذاری وزارت امنیت داخلی اسراییل به نماینده «ایتمار بن غفیر»، - در پی اعلام خبر توافق بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با صهیونیست ایتمار بن غفیر، برای واگذاری وزارت امنیت داخلی به وی، بنی گانتس وزیر دفاع اسراییل نوشت: این امنیت ملی است، یا متلاشی کردن امنیت و ایجاد ارتش مخصوص برای بن غفیر؟  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از وبسایت الجزیره، در پی توافق برای واگذاری وزارت امنیت داخلی اسراییل به نماینده ایتمار بن غفیر ، چهره های امنیتی اسراییلی و فلسطینی به شدت از این تصمیم انتقاد کردند.

در پی اعلام خبر توافق نتانیاهو با ایتمار بن غفیر، چهره راست افراطی صهیونیست، بنی گانتس وزیر دفاع اسراییل اعتراض کرده و گفت این متلاشی کردن امنیت است.

توافق بن غفیر و نتانیاهو مسیر کابینه آینده را تعیین می کند و نشان می دهد که نتانیاهو در پی تجزیه سلطه به وزارتخانه های پراکنده به موجب منافع سیاسی است .

گانتس، این اقدام نتانیاهو را لکه ننگی با مخاطرات شدید امنیتی توصیف کرد و افزود که آینده اسراییل، مهم تر از این اقدامات خودسرانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید مجادلات امنیتی در میان سران رژیم صهیونیستی

تشدید مجادلات امنیتی در میان سران رژیم صهیونیستی