مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 08:402022-11-28اجتماعي

تا مشکل صنعت خودروسازی حل نشود مشکل محیط زیست و آلودگی هوا حل نخواهد نشد


رییس دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران با بیان اینکه برای بسیاری از مشکلات موجود در بخش محیط زیست راه حل و دانش و فناوری در داخل کشور وجود دارد، - رییس دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران با بیان اینکه برای بسیاری از مشکلات موجود در بخش محیط زیست راه حل و دانش و فناوری در داخل کشور وجود دارد، بر تعامل بین دانشگاه و سازمان محیط زیست تاکید کرد و افزود: دانشگاه تهران این آمادگی را دارد تا به عنوان بازوی اجرایی محیط زیست در پایش و فرایندها به محیط زیست کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا نورپور، رییس دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران در دیدار با دکتر علیرضا رحمتی رییس محیط زیست شهر تهران، با بیان این مطلب افزود: برای حل مشکل محیط زیست باید یک تعامل و هم افزایی بین بخش های مختلف محیط زیست صورت گیرد.

دکتر نورپور با بیان اینکه تکثر در کانون های تصمیم گیری موجب نابسامانی در مدیریت مسائل محیط زیست و مشکل آلودگی هوا شده است، اظهار داشت: باید از تجربه مدیریت متمرکز کرونا برای حل مشکل آلودگی استفاده کنیم و با یک مدیریت منجسم همه ظرفیت ها و توان دستگاه ها را ذیل آن برای رفع مشکلات محیط زیست و آلودگی هوا به کار گیریم.

رییس دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر سازمان دهی صنعت خودرو، بسیاری از مشکلات محیط زیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا مشکل صنعت خودروسازی حل نشود مشکل محیط زیست و آلودگی هوا حل نخواهد نشد

تا مشکل صنعت خودروسازی حل نشود مشکل محیط زیست و آلودگی هوا حل نخواهد نشد