مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 08:202022-11-28اقتصادي

فعال بودن 332 دستگاه ماشین آلات راهداری در آذربایجان غربی


رییس اداره ماشین آلات مرکزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از فعال بودن 332 دستگاه ماشین آلات این اداره کل برای راهداری زمستانی خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس اداره ماشین آلات مرکزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از فعال بودن 332 دستگاه ماشین آلات این اداره کل برای راهداری زمستانی خبر داد.

حسین باقرزاده در گفت و گو با ایسنا با تشریح مهم ترین اقدامات این اداره برای راهداری زمستانی در سال جاری گفت : برای آمادگی راهداری زمستانی تاکنون 42 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین - نیمه سنگین و سبک راهداری تعمیر اساسی و 262 دستگاه نیز بصورت نیمه اساسی تعمیر شده است.

وی افزود: اورهال و بازسازی صفر تا صد دو دستگاه بلدوزر کوماتسو 155 شهرستانهای چایپاره و اشنویه، یک دستگاه گریدر G16 شهرستان مهاباد و 6 دستگاه کامیون کمپرسی و کشنده شهرستانهای استان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

باقر زاده به خرید ماشین آلات راهداری نیز اشاره کرد و گفت: خرید و تحویل یک دستگاه بیل مکانیکی چرخ زنجیری 220 دلتا راه ماشین ( از اعتبارات 1400 ) ، خرید و تحویل چکش پیکور بیل مکانیکی ( از اعتبارات 1401 ) ، خرید پکیج کامل دستگاه خط کشی جهت نصب روی کامیون ایسوزو ( در دست اقدام جهت نصب توسط برنده مناقصه ) و خرید و تحویل 5 دستگاه بیل برفروبی از اعتبارات سال گذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال بودن 332 دستگاه ماشین آلات راهداری در آذربایجان غربی

فعال بودن 332 دستگاه ماشین آلات راهداری در آذربایجان غربی