مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 08:152022-11-28اقتصادي

تخلف نانوایی ها را گزارش کنید


رییس اتحادیه نانوایان استان مرکزی از مردم درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه تخلف، هیچ بهانه ای را از نانوایی ها نپذیرند و هرگونه تخلفی را هرچند موردی، - گزارش دهند.

سیدرضا قادری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بازرسی ها و نظارت از نانوایی ها روزانه توسط بازرسین جهادکشاورزی، صنعت و معدن و اصناف در قالب چند اکیپ در نوبت صبح و عصر انجام می شود و در صورت بروز تخلف برخورد لازم انجام خواهد شد.

مردم نیز در صورتی که تخلفی را مشاهده می کنند می توانند از طریق تلفن اتحادیه، بازرسی جهادکشاورزی، بازرسی صنعت و معدن یا شماره 124 تخلف را گزارش دهند، چراکه نمی توان به اندازه تمام نانوایی ها بازرسی اعزام کرد، لذا نیاز است مردم برای بهبود شرایط و رفع مشکلات و نواقص با مسئولان همکاری داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه نانوایی ها باید مطابق قانون عمل کنند، افزود: سهمیه و تراکنش نانوایی ها به طور کامل از طریق دستگاه های پرداخت موجود در نانوایی ها بررسی می شود.

رییس اتحادیه نانوایان استان مرکزی بیان کرد: در استان مرکزی بیش از 1600 نانوایی در انواع مختلف فعال هستند و تمامی نانوایی ها به استثنای حدود 2 یا 3 واحد در نقاط بدون اینترنت به سیستم هوشمندسازی متصل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف نانوایی ها را گزارش کنید

تخلف نانوایی ها را گزارش کنید