مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 22:302022-11-27پزشكي

آخرین وضعیت پدر کیان پیرفلک / قدرت تنفسی بیمار کاهش یافته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، داوود شلیل احمدی در این خصوص گفت: عمل های اصلی این بیمار که شامل عمل جراحی عروق و جراحی اعصاب بوده در روز های قبل انجام شده است، - داوود شلیل احمدی، رییس مرکز آموزشی و درمانی گلستان اهواز، آخرین وضعیت میثم پیرفلک، مجروح حادثه تروریستی تیراندازی در شهر ایذه را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، داوود شلیل احمدی در این خصوص گفت: عمل های اصلی این بیمار که شامل عمل جراحی عروق و جراحی اعصاب بوده در روز های قبل انجام شده است، ولی به خاطر حجم آسیب ناشی وارد شده از اصابت گلوله به بافت ها و استخوان ها، این بافت ها تخریب شدند و به همین دلیل محلی برای ایجاد التهاب و عفونت هستند.

رییس مرکز آموزشی و درمانی گلستان اهواز ادامه داد: در روز هایی که بیمار، شرایط بعد از عمل را تجربه کرد، این التهاب و عفونت باعث نامساعد شدن حال وی شد.

پس از این التهاب، بیمار دچار سپسیس (واکنش بیش از حد سیستم ایمنی بدن نسبت به عفونت) شد، که این موضوع باعث اختلال در تنفس و حرکت روده ها می شود.

به همین دلیل دو بار و در روز های پنجشنبه 3 و شنبه 5 آذر‎ماه 1401 در اتاق عمل، بررسی مجددی از لحاظ وجود عفونت در محدوده شکم انجام شد که خوشبختانه بیمار عفونت شکمی نداشت و فقط بافت ها و استخوان های تخریب شده دچار عفونت شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پدر کیان پیرفلک / قدرت تنفسی بیمار کاهش یافته است

آخرین وضعیت پدر کیان پیرفلک / قدرت تنفسی بیمار کاهش یافته است