مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 22:302022-11-27سياسي

تمام اراضی کشاورزی کشور در دولت سیزدهم سنددار می شود


سرپرست معاونت حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی سازمان امور اراضی کشور گفت: مقرر شده در دولت سیزدهم تمام اراضی کشاورزی سنددار شوند و این برنامه به جد دنبال خواهد شد.

- اصغر رفیعی، امروز یکشنبه 6 آذر در دیدار با استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: هر هفته قرارگاه صدور اسناد اراضی کشاورزی در مرکز برگزار می شود و درصدد رفع مشکلات هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه در تمام کشورهای دنیا سطح اراضی کشاورزی در حال افزایش است اما در ایران در حال کاهش است، بیان کرد: برای نگهداشت و حفظ اراضی کشاورزی به دنبال ارائه لایحه ای به مجلس شورای اسلامی هستیم که از کاهش و خرد شدن سطح اراضی کشاورزی جلوگیری شود.

سرپرست معاونت حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی سازمان امور اراضی کشور با بیان اینکه حفظ اراضی زراعی و باغی موجب حفظ امنیت غذایی جامعه، کاهش وابستگی به بیگانگان و حفظ محیط زیست می شود، بیان کرد: تمام تلاش ما این است که سطح اراضی کشاورزی کشور حفظ شود چرا که بخش کشاورزی پتانسیل خوبی در زمینه صادرات دارد و باید به جایگاه واقعی خود برسد.

رفیعی با اشاره به اینکه سنددار کردن اراضی کشاورزی در دستورکار جدی ما قرار دارد، بیان کرد: براساس مصوبه قرارگاه صدور سند تا زمانی که الزام نباشد مردم به دنبال دریافت سند نمی روند قرار شده وزارت جهاد کشاورزی به افرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام اراضی کشاورزی کشور در دولت سیزدهم سنددار می شود

تمام اراضی کشاورزی کشور در دولت سیزدهم سنددار می شود