مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 21:252022-11-27حوادث

سریال تکراری آتش سوزی در جنگل های شمال و کمبود امکانات


سریال تکراری آتش سوزی عرصه های جنگلی استان های شمالی و نبود امکانات موضوعی است که باید مورد توجه مسئولان ملی قرار گرفته و در استقرار بالگرد برای اطفای حریق در این استان ها تسریع شود.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: بزرگترین و مهم ترین ثروت طبیعی استان های شمالی جنگل و سرسبزی بی مثال آن است.

وقتی می گوییم شمال، بلافاصله به یاد انبوهی از درختان سبز سر به فلک کشیده در هم تنیده می افتیم که حتی تصورشان هم لذتی عمیق را به ما می چشاند و آرامش را برای ذهن پرمشغله انسان امروزی به ارمغان می آورد.

اگرچه جنگل های استوار و انبوه شمالی همچنان چشم ها را از عظمت و شکوه خود خیره می کند اما با گذشت زمان و بی تدبیری و غفلت مسئولان، از حجم این ثروت سبز ملی کاسته و حفاظت از آن را حساس تر از گذشته کرده اما طی روزهای اخیر وزش باد گرم موجب آتش سوزی های نسبتاً گسترده در عرصه های طبیعی استان های شمالی شد و این در حالی است که سازمان هواشناسی پیش از وقوع آن، هشدارهای لازم مبنی بر ایجاد حریق در اراضی جنگلی را صادر کرده بود.

آتش سوزی در 5 منطقه استان مازندران آتش سوزی در جنگل های انبوه و وسیع مازندران در این مدت نگران کننده گزارش شده به طوری که طبق اعلام مسئولان ذیربط این استان، طی این چند روز مناطق اجو کجور، پشت روستای بسطام و پیمبور، 20 هکتار در منطقه جنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال تکراری آتش سوزی در جنگل های شمال و کمبود امکانات

سریال تکراری آتش سوزی در جنگل های شمال و کمبود امکانات