مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 20:552022-11-27اقتصادي

تغییر فرهنگ اشتغال از مسیر پارک های علم و فناوری می گذرد


استاندار زنجان با اشاره به اینکه تغییر فرهنگ اشتغال از مسیر پارک های علم و فناوری می گذرد، گفت: جوانان خودشان باید منشأ اقتصاد باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن افشارچی، شامگاه یکشنبه در جلسه توسعه اقتصاد دیجیتال استان زنجان اظهار کرد: تلاش ما همواره بر حمکرانی اقتصاد بر همه بخش ها بوده و در بخش دیجیتال نیز این امر دارای اهمیت است.

وی تصریح کرد: هدف ما این است که سهم خدمات را در GDP استان بالا ببریم و اگر این هدف محقق شود، اشتغال و در نتیجه امید نیز در کنار آن توسعه خواهد یافت.

استاندار زنجان به راه اندازی مجموعه های گلخانه ای اشاره کرد و گفت: کارهای مربوط به اتوماسیون برای بخش خصوصی دشوار است و پیشنهاد می شود بخشی از این مسئولیت به دانشگاه زنجان واگذار شود.

افشارچی به موضوع وام های 20 میلیونی برای کسب و کارهای کوچک اشاره کرد و افزود: تلاش داریم این وام ها به صورت قرض الحسنه به جوانان پرداخت شود تا در این مجموعه گلخانه بتوانند کار خود را آغاز کنند.

وی حرکت در راستای مدل های اقتصادی کشور را مهم خواند و گفت: جوانان تحصیل کرده عمدتا بعد از فارغ التحصیلی انتظار شغل های دولتی و استخدام در یک مجموعه را دارند در حالی که باید بدانند خودشان باید منشأ اقتصادی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر فرهنگ اشتغال از مسیر پارک های علم و فناوری می گذرد

تغییر فرهنگ اشتغال از مسیر پارک های علم و فناوری می گذرد