مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 20:412022-11-27حوادث

دستگیری 335 نفر اراذل و اوباش در شرق استان تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سرهنگ داریوش صادقی فر عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح مقابله با اراذل و اوباش در سطح استان، اظهار کرد: طرح امنیت محله محور با رویکرد تامین آسایش و آرامش عمومی در محله های جرم خیز سطح استان با هماهنگی مرجع قضایی اجرا و اوباش معروف که به طور سازمان یافته به شرارت می پرداختند، شناسایی شدند.

وی گفت: در این طرح که با مشارکت رده های مختلف انتظامی به اجرا در آمد طی 8 ماه گذشته 335 نفر از اراذل و اوباش معروف در این طرح دستگیر و 340 قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری و مقادیر زیادی سلاح سرد کشف شد.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شرق استان تهران با اشاره به اینکه متهمان جرائمی از قبیل شرارت، تخریب اموال عمومی ، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع مواد مخدر، شرکت در نزاع های دسته جمعی و غیره را در پرونده کیفری خود دارند؛ تصریح کرد:متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ صادقی فر در پایان با بیان اینکه پلیس اجازه هیچ گونه قدرت نمایی به اراذل و اوباش را نخواهد داد خاطرنشان کرد: با مجرمان ،اراذل و اوباش و افرادی که بخواهند در جامعه نظم و امنیت عمومی را مختل کنند برابر قانون به شدت برخورد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 335 نفر اراذل و اوباش در شرق استان تهران

دستگیری 335 نفر اراذل و اوباش در شرق استان تهران