مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 19:502022-11-27اقتصادي

برنامه دولت برای کاهش 50 درصدی خسارات سیل


وزیر نیرو ضمن پیشنهاد ارائه برنامه مشترک «ساماندهی و لایروبی رودخانه ها» به دولت گفت: این برنامه می تواند 40 تا 50 درصد از خسارات سیل ها را کاهش دهد.

- وزیر نیرو ضمن پیشنهاد ارائه برنامه مشترک ساماندهی و لایروبی رودخانه ها به دولت گفت: این برنامه می تواند 40 تا 50 درصد از خسارات سیل ها را کاهش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، علی اکبر محرابیان امروز در جلسه امور آب وزارت نیرو که با حضور محمدحسن نامی، رییس سازمان مدیریت بحران کشور برگزار شد، پیشگیری را مهمترین و اصلی ترین رکن کاهش میزان خسارات حوادث طبیعی برشمرد و گفت: سازمان مدیریت بحران تأسیس شده است تا بحران را مدیریت کند، اما بهترین روش مدیریت بحران، پیشگیری است.

وزیر نیرو افزود: در این زمینه در سال گذشته چند نمونه موفق را شاهد بودیم که خوشبختانه نتیجه بخش بود و با اثرات مثبتی همراه شد؛ پیشگیری در استان های کرمان، یزد و هرمزگان و انجام پیش بینی ها و اقدامات لازم پیش از وقوع سیل در طول ماه های گذشته موجب شد تا خسارات ناشی از آن به میزان قابل توجهی کاهش یابد، در غیر این صورت بی تردید خسارات جبران ناپذیری به کشور تحمیل می شد.

وی در ادامه با اشاره به تبیین اقدامات پیشگیرانه اظهار کرد: لایروبی و ساماندهی رودخانه ها از جمله این اقدامات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه دولت برای کاهش 50 درصدی خسارات سیل

برنامه دولت برای کاهش 50 درصدی خسارات سیل