مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 19:002022-11-27اقتصادي

تقویت زیرساخت های شهرک صنعتی چمران ساوه نیازمند نگاه ویژه است


توجه به زیرساخت های لازم برای صنعتگران در شهرک صنعتی چمران ضروری است تا با فعالیت سرمایه گذاران در کنار اشتغال و تولید به خودکفایی لازم برسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه؛ مهدی الیاسی امروز در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در شهرک صنعتی چمران ساوه اظهار کرد: تفکر بسیجی، تفکری مردمی و برخاسته از ارزش های ملی و دینی است و برای صیانت از امنیت، جان خود را فدا می کنند.

وی افزود: نهادینه شدن تفکر بسیجی در جامعه ضروری و نیاز امروز جامعه است.

فرماندار ساوه بیان کرد: عمده دلیل انتخاب سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این شهرستان، وجود امنیت در کنار پتانسیل ها و ظرفیت های لازم است.

الیاسی ادامه داد: توجه به زیرساخت های لازم برای صنعتگران در شهرک صنعتی چمران ضروری است تا با فعالیت سرمایه گذاران در کنار اشتغال و تولید به خودکفایی لازم برسیم.

وی اضافه کرد: تفکر بسیجی، زمان و مکان نمی شناسند و همواره بسیجیان تا پای جان، صیانت از ارزش های ملی و دینی را در دستور کار خود دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز گفت: پیشرفت های نظام در زمینه های مختلف پس از انقلاب غیرقابل مقایسه با قبل از آن است.

علیرضا مهدی نیز اظهار کرد: خودکفایی و استقلال ایران اسلامی در زمینه های متعدد و به ویژه علمی پس از انقلاب پوشیده نیست اما دشمنان با سیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت زیرساخت های شهرک صنعتی چمران ساوه نیازمند نگاه ویژه است

تقویت زیرساخت های شهرک صنعتی چمران ساوه نیازمند نگاه ویژه است