مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 18:352022-11-27سياسي

توزیع عادلانه منابع در استان فارس/ تامین امنیت در فارس مناسب است


فارس جایگاه میانه کشور در شاخص نابرابری اقتصادی را داشته که بیانگر توزیع عادلانه منابع در استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد هادی ایمانیه بعد از ظهر یک شنبه در نشستی خبری در جمع خبرنگاران بیان کرد: در شرایط کشور به سر برده که جنگ رسانه ای بیش از هر زمان دیگری ملموس است و باید در این حوزه با برنامه ریزی نسبت به توسعه فعالیت های اجتماعی و اطلاع رسانی اقدام نمود.

عالی ترین مقام دولت در استان فارس ادامه داد: طی اغتشاشات اخیر شاهد خویشتنداری نیروهای تأمین امنیت بوده به گونه ای که اخلاق مداری در جامعه در اولویت قرار گرفت این در حالی است که برخورد مناسب ارکان انقلاب و رسانه ها موجب شد اغتشاشگران به کمترین میزان برسند.

استاندار فارس تاکید کرد: با توجه به اتفاقات اخیر نمره تأمین امنیت استان نمره بسیار خوبی است زیرا در تمامی موارد برخورد عقلایی و صحیح اولویت فعالیت های نیروهای تأمین امنیت در فارس بوده این در حالی است که اگر خسارتی به شخصی به صورت ناحق صورت گرفت دولت در تلاش برای جبران آن است.

ایمانیه در ادامه یادآور شد: برخی از اعتراضاتی که فرد یا افرادی در شیراز داشته اند به حق بوده و در دیدار با سران قوا این موضوعات به اطلاع آنان رسیده تا زمینه برطرف شدن این مشکلات فراهم گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع عادلانه منابع در استان فارس/ تامین امنیت در فارس مناسب است

توزیع عادلانه منابع در استان فارس/ تامین امنیت در فارس مناسب است