مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 17:102022-11-27بين الملل

انتقاد شدید مصر از حکم پارلمان اروپا درباره وضعیت حقوق بشر در این کشور


مجلس سنای مصر حکم صادر شده از سوی پارلمان اروپا در تاریخ 24 نوامبر جاری درباره وضعیت حقوق بشر در مصر را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، مجلس سنای مصر در بیانیه ای اعلام کرد، (صدور) این حکم از سوی پارلمان اروپا در چند سال اخیر عجیب نیست، این پارلمان همواره موضعگیری ها و سیاست هایی مبتنی بر مطالبی نادرست در پیش گرفته و بر خلاف قوانین و عرف بین المللی مدعی است فراتر از اختیارات اعضای خود می تواند دیگران را ارزیابی و حسابرسی کند.

مجلس سنای مصر در ادامه تاکید کرد، متاسفانه اینها سیاست های قدیمی و منسوخی هستند که میراث استعماری اروپا را به ذهن می آورند و تنها تمایل پنهان حامیان آنها برای گسترش آن فرهنگ را افشا می کنند، هیچ کشور آزاده ای به ویژه مصر چنین مسائلی را نمی پذیرد.

همچنین مجلس سنای مصر به شدت این حکم را که با هدف طرح ادعاهای دروغین درباره مسأله حقوق بشر در مصر صادر شد، محکوم کرده و مخالفت خود را با چنین قیمومیت غیرقانونی اعلام کرده و آن را دخالت آشکار در امور داخلی مصر و در تضاد با تمامی اصول بین المللی دانست.

در ادامه این بیانیه نیز آمده است، مصر همواره به تعهدات خود و در رأس آنها امور داخلی کشورها پایبند است و آن را نکته مهمی در حفظ امنیت و صلح جهانی و تحقق اصول مندرج در من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید مصر از حکم پارلمان اروپا درباره وضعیت حقوق بشر در این کشور

انتقاد شدید مصر از حکم پارلمان اروپا درباره وضعیت حقوق بشر در این کشور