مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 17:052022-11-27سياسي

اجرای طرح ملی «معنویت اصیل»/حوزه فرهنگی نیازمند برنامه است


عضو هیئت امنا و مدیرکل فرق و ادیان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اجرای طرح ملی ترویج معنویت اصیل در استان مازندران و آمل اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد تقی سیفایی عصر یکشنبه در دیدار با سید عباس حسینی فرماندار ویژه شهرستان آم، با اشاره به اینکه در ساختار حکمرانی باید بتوانیم برای حوزه فرهنگی برنامه ریزی داشته باشیم، تصریح کرد: مسئولان متعددی در حوزه فرهنگی فعالیت می کنند که مسئولیت پیروزی ها را بر عهده می گیرند اما مسئولیت شکست ها بر عهده کسی نیست.

وی با بیان اینکه امروز با جوانانی مواجه هستیم که خود را قائل به هیچ ساحتی نمی دانند، تصریح کرد: امروز در مسئله فرق و ادیان با افرادی مواجه هستیم که خود را به هیچ ساحتی وابسته نمی دانند و از این رو نیاز به حل مسائل جدیدی وجود دارد.

مدیرکل فرق و ادیان سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه بحران ادبیات گفتگو در کشور وجود دارد، تصریح کرد: باید بتوانیم برای مسئله گفتگو در کشور برنامه ریزی کرده و برای آن راه حل در نظر بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه فضای فرهنگی شهرستان آمل مستعد اجرای برنامه های ملی است، از اجرای طرح ملی ترویج معنویت اصیل در این شهرستان خبرداد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ملی «معنویت اصیل»/حوزه فرهنگی نیازمند برنامه است

اجرای طرح ملی «معنویت اصیل»/حوزه فرهنگی نیازمند برنامه است