مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 17:052022-11-27اقتصادي

افزایش اعتبارات فاروج از سفر ریاست جمهوری به 561 میلیارد تومان


اعتبارات شهرستان فاروج از محل سفر ریاست جمهوری به 561 میلیارد تومان افزایش یافت.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: اعتبارات شهرستان فاروج از محل سفر ریاست جمهوری به 561 میلیارد تومان افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا حسین نژاد ظهر امروز 6 آذر ماه در جلسه شورای اداری فاروج که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اعتبار این شهرستان از سفر ریاست جمهوری 480 میلیارد تومان بود و مقداری از اعتبارات این سفر نیز در اختیار استانداری قرار داشت که با اختصاص بخشی از آن به پروژه های فاروج، اعتبار این شهرستان از سفر ریاست جمهوری به 561 میلیارد تومان افزایش یافت.

وی تاکید کرد: با افزایش رقم اعتبارات سفر رییس جمهور برای شهرستان فاروج، ضروریست تا در اجرایی شدن پروژه ها شتاب بیشتری صورت گیرد.

وی با ابراز گلایه از راکد ماندن برخی پروژه ها پس از گذشت سال ها، تصریح کرد: پروژه احداث استخر شهر فاروج یکی از این پروژه ها است که 15 سال معطل مانده و متاسفانه اکنون در حال جمع آوری رسوب کف آن هستیم.

حسین نژاد با بیان اینکه پروژه استخر فاروج اکنون در اولویت قرار گرفته و از رکود خارج می شود، گفت: اولویت دولت سیزدهم، اتمام پروژه هایی با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد است و هیچ تفاوتی ندارد که پروژه ها مرتبط با چه دوران مدیریتی بوده؛ بل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اعتبارات فاروج از سفر ریاست جمهوری به 561 میلیارد تومان

افزایش اعتبارات فاروج از سفر ریاست جمهوری به 561 میلیارد تومان