مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 16:312022-11-27سياسي

طرح «اصلاح قانون کنکور» به آزمون دی ماه نمی رسد


محمد وحیدی، عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به بررسی طرح یک فوریتی الحاق یک ماده به قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور اظهار کرد: مجلس درصدد اصلاح قانون کنکور به نفع دانش آموزان و سنجشی عادلانه است و بر همین مبنا به یک فوریت این طرح رأی داد.

وی گفت: با وجود تلاش های صورت گرفته در نشست علنی و دفاع برخی نمایندگان از این طرح در صحن علنی، به صورت دو فوریتی این طرح رأی نیاورد، ولی به نظر می رسد با این روند این طرح به آزمون دی ماه نرسد و آزمون در زمان مقرر برگزار شود.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس با بیان اینکه مصوبه مجلس در خصوص کنکور باید توسط مجلس اصلاح یا تغییر داده شود، افزود: درصدد هستیم طرحی در کمیسیون آموزش مجلس تدوین شود که نقطه نظرات داوطلبان در آن دیده و این طرح بیشتر با عدالت همخوانی داشته باشد.

وحیدی یادآور شد: انتقاداتی به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه اصلاح قانون کنکور وارد است که ما به عنوان نمایندگان کمیسیون آموزش مجلس این انتقادات را شنیده و  اصرار داشتیم بطور قطعی در طرح تدوینی اعمال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «اصلاح قانون کنکور» به آزمون دی ماه نمی رسد

طرح «اصلاح قانون کنکور» به آزمون دی ماه نمی رسد