مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 16:302022-11-27اقتصادي

بازار داغ فیک‏‏ فروشی


تولیدکننده های فیک، بازار را تسخیر کرده اند، جلب اعتماد مصرف کنندگان از تولیدات داخلی نیز به حداقل رسیده، واردکننده شناسنامه دار در مرز نابودی است و قاچاق کالا در سطح گسترده تنها متخلف و قاچاقچی کالا را تقویت کرده و مصرف کننده نهایی با چند گزینه برای .

- تولیدکننده های فیک، بازار را تسخیر کرده اند، جلب اعتماد مصرف کنندگان از تولیدات داخلی نیز به حداقل رسیده، واردکننده شناسنامه دار در مرز نابودی است و قاچاق کالا در سطح گسترده تنها متخلف و قاچاقچی کالا را تقویت کرده و مصرف کننده نهایی با چند گزینه برای تهیه مایحتاج خود روبه روست؛ خرید کالایی که ممکن است تقلبی یا در بهترین حالت قاچاق باشد یا خرید کالای داخلی که ممکن است بی کیفیت یا حتی فیک باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: وضعیت عرضه کالاهای خارجی در کشور هر روز ابعاد پیچیده تری پیدا می کند.

اگر روزی مساله پیش رو قاچاق برخی کالاهای خارجی به کشور بود و میزان تخمینی آن نیز در اختیار فعالان اقتصادی و مقام های رسمی قرار داشت، امروز بازار با پدیده هایی روبه روست که اگر نه بی سابقه، حداقل کم سابقه اند.

وجود کالاهایی با برندهای معتبر خارجی در بازار که گفته می شود تولیدات ایران هستند، دیگر از حالت شایعه و حدس و گمان خارج شده است و مقام های رسمی به آن اذعان می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار داغ فیک‏‏ فروشی

بازار داغ فیک‏‏ فروشی