مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 16:152022-11-27سياسي

مواجهه ما در جنگ رسانه ای مقابله به مثل نیست


استاندار فارس مقابله ما در این جنگ رسانه ای هرگز مقابله به مثل نخواهد بود، گفت: جنایت هایی در این قرن و در اطراف ما انجام شد که در تاریخ بشری حادث نشده بود.

- محمدهادی ایمانیه عصر یکشنبه 6 آذر در یک کنفرانس خبری با خبرنگاران، بیان کرد: امروز کشور در شرایط جنگی به سر می برد؛ جنگی که نه نظامی است و نه اقتصادی بلکه رسانه ای است.

او ادامه داد: در جلسه ای که صبح امروز با مدیران و رؤسای مناطق آموزش و پرورش فارس داشتیم، مطرح کردم که شرایط فعلی کشور به جنگ احزاب شباهت پیدا کرده است.

استاندار فارس؛ یکی از مصادیق شکوه و عظمت این جنگ را رفتار امیرمومنان(ع) عنوان کرد و گفت: ایشان در اوج مشکلات یک مسلمان، هرگز اخلاقیات را رها نکرد و البته اساس مسلمانی هم همین است.

ایمانیه تصریح کرد: کسی تصور نمی کرد که کومله در کنار دموکرات، رضا پهلوی، توده ای ها، سازمان منافقین و سلطنت طلب ها قرار بگیرند.

او با بیان اینکه مقابله ما در این جنگ رسانه ای هرگز مقابله به مثل نخواهد بود، عنوان کرد: جنایت هایی در این قرن و در اطراف ما انجام شد که در تاریخ بشری حادث نشده بود، لذا امروز هم باید اغتشاش و اعتراض جوانان را از همدیگر تمیز داد.

استاندار فارس با بیان اینکه مردم و نیروهای نظامی و امنیتی طی مدت اخیر در استان خویشتن داری کردند و اخلاقیات را رها نکردند، گفت: م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواجهه ما در جنگ رسانه ای مقابله به مثل نیست

مواجهه ما در جنگ رسانه ای مقابله به مثل نیست