مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 16:152022-11-27حوادث

قاچاق زیر کاه / 120 هزارلیتر گلیسیرین قاچاق کشف شد


رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 120 هزار لیتر گلیسیرین و محموله 10 میلیاردی کالای قاچاق از زیر بار کاه، در جریان دو عملیات ماموران این پلیس خبرداد.

-   سرهنگ هدایت بهرامی در گفت وگو با ایسنا، به تشریح دو ماموریت ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در روزهای اخیر پرداخت و گفت: اولین پرونده مربوط به کشف بیش از 120 هزار لیتر گلسیرین قاچاق است که ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف آن از یک محل دپوی کالای قاچاق در محدوده شمس آباد شدند.

وی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیر زیادی کالا، تحت عنوان ترانزیت خارجی از مرز باشماق خارج شده و به صورت صوری وصول آن به گمرک مذکور اعلام شده است.

همچنین مشخص شد که بخشی از محموله مذکور در یکی از انبارهای محدوده شمس آباد تخلیه و در ادامه به انبارهای نامعلومی منتقل شده است.

بهرامی با بیان اینکه مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس انبار موصوف واقع در شمس آباد را شناسایی کردند، گفت: در جریان اقدامات انجام شده مشخص شد این انبار مربوط به شرکتی است که در زمینه تولید تنباکوهای میوه ای فعالیت می کند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه کالاها شامل تعداد 544 بشکه 220 لیتری گلیسیرین قاچاق بود، گفت: در تحقیقات صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق زیر کاه / 120 هزارلیتر گلیسیرین قاچاق کشف شد

قاچاق زیر کاه / 120 هزارلیتر گلیسیرین قاچاق کشف شد