مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 15:452022-11-27اقتصادي

ضرورت هدایت نقدینگی به واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری


معاون اقتصادی رییس جمهور با اشاره به توانمندی های مازندران در زمینه تولیدی به ویژه محصولات کشاورزی، گفت: هدایت نقدینگی به مازندران به واسطه جایگاه خوب در تولیدات کشاورزی ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرگزاری فارس از ساری، محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهوری پیش از ظهر امروز در دومین روز از سفر به مازندران از بندرامیرآباد، پایانه صادراتی محصولات کشاورزی و مزرعه پرورش ماهیان خاویاری در جویبار بازدید کرد.

معاون اقتصادی رییس جمهور در حاشیه این بازدید ها در جمع خبرنگاران با تاکید براینکه نقدینگی ها باید در بخش تولیدی سرمایه گذاری شود، اظهار کرد: بسیاری از نقدینگی ها در بازارهای رانتی طلا ودلار وارد می شود که در بخش تولید و سرمایه گذاری نمی آید.

این مقام مسوول با اشاره به توانمندی های مازندران در زمینه تولیدی به ویژه محصولات کشاورزی، افزود: هدایت نقدینگی به مازندران به واسطه جایگاه خوب در تولیدات کشاورزی ضروری است.

رضایی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر نیاز بیش از یک هزار میلیارد تومانی سرمایه در گردش فقط در چند واحد تولیدی استان؛ حمایت دولت به روشی خواهد بود، گفت: از طریق هماهنگی با بانک مرکزی بناداریم بخشی از نقدینگی کشور که به دلال بازی می رود را به سمت تولید واقعی هدایت کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت هدایت نقدینگی به واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری

ضرورت هدایت نقدینگی به واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری