مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 15:452022-11-27حوادث

دستگیری سارقان مسلح خودرو در ساری/ کشف بیش از 600 هزار نخ، انواع سیگار خارجی قاچاق


جانشین انتظامی استان مازندران از وقوع سرقت مسلحانه در منطقه کیاسر شهرستان ساری خبر داد و گفت: با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی، 2 سارق مسلح به همراه سلاح کلت کمری دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سیدموسی حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز کنترل پلیس 110، مبنی بر وقوع سرقت مسلحانه خودرو در یکی از مناطق کوستانی کیاسر شهرستان ساری، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: سارقان خودرویی را به مقصد شهرستان سمنان کرایه کرده بودند در حوالی روستای ایول منطقه کیاسر (جاده ساری به سمنان) به بهانه استفاده از سرویس بهداشتی خودرو را متوقف و با اسلحه کلت راننده را تهدید و خودرو را به سرقت بردند.

جانشین انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه راننده خودرو در فرصتی مناسب توانست خود را از ماشین به بیرون پرت کند، تصریح کرد: ماموران پس از اجرای طرح مهار، خودروی سرقتی را بعد از گذشت یک ساعت به صورت بلاصاحب در چند کیلومتری محل سرقت کشف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در ادامه با گشت زنی هدفمند در منطقه هر دو سارق را که در یک چهار دیواری پنهان شده بودند، با رعایت قاون بکارگیری سلاح دستگیر و دو قبضه سلاح کلت کمری به همراه بیست عدد فشنگ جنگی از آنان کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان مسلح خودرو در ساری/ کشف بیش از 600 هزار نخ، انواع سیگار خارجی قاچاق

دستگیری سارقان مسلح خودرو در ساری/ کشف بیش از 600 هزار نخ، انواع سیگار خارجی قاچاق