مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 15:402022-11-27اقتصادي

کمک به تثبیت اشتغال در 40 واحد تولیدی و صنعتی گیلان


مسئول سازمان بسیج کارگری گیلان با بیان اینکه مشکلات حدود 40 واحد تولیدی و صنعتی استان در قالب میز خدمت جهادی تخصصی بررسی و رسیدگی شد، خاطرنشان کرد: - هدف از برپایی این میز خدمت خروج واحدهای تولیدی و صنعتی از رکود و تثبیت اشتغال نیروی کار عنوان کرد.

سرهنگ عباس اسکندری در گفت و گو با ایسنا در حاشیه میز خدمت جهادی مدیران متولی اشتغال استان گیلان که به مناسبت هفته بسیج در شهرک صنعتی سپیدرود رشت برگزار شد، اظهار کرد: بسیج کارگران و کارخانجات بهترین حلقه اتصال برای ارتباط دستگاه های اجرایی استان با بدنه کار و تولید است.

وی افزود: از ماموریت های سازمان بسیج کارگران و کارخانجات، همسو کردن نیروهای جهادی جهت استفاده از توان و امکانات به منظور کمک به ارتقای ظرفیت های تولید داخلی است.

اسکندری هدف از برپایی این میز خدمت جهادی تخصصی را تسهیل امور و کمک به رفع موانع تولید و خروج واحدهای تولیدی و صنعتی از رکود و تثبیت اشتغال نیروی کار عنوان کرد.

وی با بیان اینکه امروز مشکلات حدود 40 واحد تولیدی و صنعتی بررسی و رسیدگی شد، خاطرنشان کرد: این برنامه با مشارکت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک های صنعتی گیلان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به تثبیت اشتغال در 40 واحد تولیدی و صنعتی گیلان

کمک به تثبیت اشتغال در 40 واحد تولیدی و صنعتی گیلان