مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 14:502022-11-27سياسي

راههای ارتباط مردم با دولت اعلام شد


رییس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری با اعلام راه های ارتباطی مردم با دولت، از حضور وزرای دولت در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته جهت پاسخگویی برخط به مطالبات مردمی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام احمد صالحی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر هفته یک وزیر در روزهای یکشنبه و چهارشنبه در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری برای پاسخگویی و رسیدگی به مطالبات مردمی حضور می یابند.

وی افزود: صرفنظر از بحث نامه های مردمی که جداگانه است، سامانه 6133 را نیز برای ثبت شکایات و پیگیری درخواست های مردمی راه اندازی کردیم.

صالحی در خصوص آمار تماس های مردمی با این مرکز در دولت سیزدهم گفت: در طول یک سال و چند ماه دولت سیزدهم بیش از 2 میلیون و 400 هزار ورودی مرکز بوده است و بیش از 85 درصد از این موارد پیگیری و اطلاع رسانی شده است که پیامک آن به افراد ارسال شده است.

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری افزود: تماس های ما بر اساس سفرهای استانی متفاوت است و در برخی از استان هایی که سفرهای استانی انجام می شود تا 30 هزار تماس هم داشتیم که ثبت شده است ولی به نسبت روزانه بالغ بر 2000 تماس را مرکز ارتباطات مردمی در سامانه 6133 دریافت و به دستگاه های مختلف ارجاع می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راههای ارتباط مردم با دولت اعلام شد

راههای ارتباط مردم با دولت اعلام شد