مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 14:452022-11-27سياسي

برنامه معاونت علمی برای ایجاد «یونیکورن» فناوری


معاون علمی رییس جمهور از ایجاد و راه اندازی تک شاخ های فناوری (یونیکورن) خبر داد و گفت: با به هم پیوستن شرکت های کوچکتر و ایجاد شرکت های بزرگ می توانیم 10 اقتصاد بزرگ پیشران را بسازیم.

- معاون علمی رییس جمهور از ایجاد و راه اندازی تک شاخ های فناوری (یونیکورن) خبر داد و گفت: با به هم پیوستن شرکت های کوچکتر و ایجاد شرکت های بزرگ می توانیم 10 اقتصاد بزرگ پیشران را بسازیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله دهقانی فیروزآبادی امروز در حاشیه آیین سالروز تاسیس معاونت فناوری وزارت علوم در جمع خبرنگاران درباره جزییات قانون جهش تولید دانش بنیان اظهار کرد: حدود 95 درصد از آیین نامه های این قانون تصویب و نهایی شده است و ظرف یک ماه آتی اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه معاونت علمی برای حمایت از مجموعه های بزرگ فناوری گفت: برنامه معاونت علمی این است که از مجموعه های بزرگ حمایت کند و اینها همان یونیکورن ها و تک شاخ هایی هستند که بر مبنای فناوری های مختلف چون معدن، سلامت، انرژی و .

فعال شده اند.

دهقانی فیروزآبادی ضمن بیان این مطلب که جزییات این برنامه به زودی اعلام خواهد شد، خاطرنشان کرد: با به هم پیوستن شرکت های کوچکتر و ایجاد شرکت های بزرگ می توانیم 10 اقتصاد بزرگ پیشران را بسازیم و این یونیکورن ها هستند که قادرند خوراک کار و تعریف مسائل برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه معاونت علمی برای ایجاد «یونیکورن» فناوری

برنامه معاونت علمی برای ایجاد «یونیکورن» فناوری