مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 14:052022-11-27پزشكي

ارسال مستندات راه اندازی پارک علم و فناوری سلامت در همدان به وزارتخانه


مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی همدان از برنامه ریزی در راستای راه اندازی پارک علم و فناوری حوزه سلامت در استان خبر داد و گفت: مستندات برای صدور مجوزهای لازم راه اندازی پارک علم و فناوری سلامت به وزارت متبوع ارسال شد که این مهمترین گام دانشگاه .

- ایسنا/همدان مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی همدان از برنامه ریزی در راستای راه اندازی پارک علم و فناوری حوزه سلامت در استان خبر داد و گفت: مستندات برای صدور مجوزهای لازم راه اندازی پارک علم و فناوری سلامت به وزارت متبوع ارسال شد که این مهمترین گام دانشگاه برای توسعه فناوری های سلامت محور در سطح استان است.

دکتر عباس فرمانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری نخستین رویداد سرمایه گذاری ریسک پذیر حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی همدان، اظهار کرد: در روزهای گذشته دانشگاه علوم پزشکی همدان میزبان برگزاری مهمترین رویدادهای نوآوری و فناورانه در سطح استان بود.

وی درباره نحوه شرکت تیم های فناور در حوزه سلامت گفت: با اعلام فراخوان و با توجه به زمان اندک، با استقبال چشمگیر تیم های فناور در سطح استان مواجه شد و به علت تعدد درخواست های ارسال شده به دبیرخانه رویداد، بررسی اولیه صورت گرفت و تیم های منتخب به مرحله داوری راه پیدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال مستندات راه اندازی پارک علم و فناوری سلامت در همدان به وزارتخانه

ارسال مستندات راه اندازی پارک علم و فناوری سلامت در همدان به وزارتخانه