مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 14:002022-11-27اقتصادي

افزایش سرمایه گذاری در بنادر


سید علی حسینی با اشاره به اینکه زمان مناسب برای رفع نقاط ضعف و سرمایه گذاری در بنادر شمالی کشور فرارسیده است، گفت: ایران باید سهم خود را از حمل و نقل دریای خزر افزایش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، سید علی حسینی با اشاره به نقش کلیدی سازمان بنادر و دریانوردی در توسعه حمل و نقل دریایی کشور، اظهار داشت: این سازمان به طور مشخص نقش کلیدی در توسعه حمل و نقل دریای خزر دارد و همان طور که در جنوب شاهد توسعه حمل و نقل دریایی هستیم در شمال کشور نیز با توجه به ظرفیت های موجود باید تغییرات بسیاری شاهد باشیم و در مسیر توسعه گام برداریم.

وی ادامه داد: یکی از نکات بسیار مهم در توسعه حمل و نقل دریای خزر توجه به توسعه ترانزیت از مسیر کریدور شمال جنوب در مسیر ایران است و این اتفاق ترافیک کالا در بنادر شمالی کشور را افزایش خواهد داد و به این ترتیب می توانیم از فضای ایجاد شده به نحو مطلوب بهره مند شویم و سهم خود را از حمل و نقل دریای خزر ارتقا بخشیم.

رییس کمیسیون حمل و نقل و لجستیک اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با بیان اینکه اتصال بنادر شمالی به ریل، خط آهن رشت-آستارا و تأمین شناورهای رو-رو از جمله مسائلی است که در راستای توسعه حمل و نقل دریای خزر از سوی ایران باید در دستورکار قرار گیرد، عنوان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرمایه گذاری در بنادر

افزایش سرمایه گذاری در بنادر