مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 13:302022-11-27سياسي

نماینده آمل: دولت از برنج داخلی در دانشگاه ها و مراکز دولتی استفاده کند


نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: 5 ماه از برداشت محصول برنج گذشته است، لذا برای حمایت از محصولات داخلی دولت از محصول برنج کاران کشور در دانشگاه ها و مراکز دولتی استفاده کنند.

- نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: 5 ماه از برداشت محصول برنج گذشته است، لذا برای حمایت از محصولات داخلی دولت از محصول برنج کاران کشور در دانشگاه ها و مراکز دولتی استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا حاجی پور در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز یکشنبه (6آذرماه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آمریکایی ها، غربی ها، و منافقین داخلی و خارجی همه نقشه های خود را اجرا کردند و 8 سال جنگ را بر ما تحمیل کردند.

همچنین ابربحران ترین محاصره اقتصادی قرن را بر این کشور وارد کرند و هیچ غلطی نکردند و بدانید در آینده نیز هیچ غلطی نخواهید کرد.

وی در ادامه خطاب به رییس جمهور، دولتمردان، وزرای کشاورزی و صمت گفت: در تیرماه امسال برنج کاران محصولات خود را برداشت کردند، و الان حدود 5 ماه از آن تاریخ می گذرد و 80 درصد از محصولات برنجکاران در کارخانه های شالیکوبی باقی مانده، اما در دانشگاه ها و مراکز دولتی ما برنج های خارجی پخت می شود.

مقام معظم رهبری در مورد حمایت از محصولات داخلی تاکید کردند، مگر این محصول داخلی نیست؟ چرا باید کشاورزان ما اینگونه مورد بی مهری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده آمل: دولت از برنج داخلی در دانشگاه ها و مراکز دولتی استفاده کند

نماینده آمل: دولت از برنج داخلی در دانشگاه ها و مراکز دولتی استفاده کند