مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 13:102022-11-27سياسي

برنامه ریزی برای رسیدگی به امور زنان سرپرست خانوار


آیین نامه های متعددی طراحی شده است که بتوانیم زنان سرپرست خانوار را تحت پوشش قرار دهیم که به اقتضای منابع موجود در این زمینه برنامه ریزی کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه امروز شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهم ترین موضوعات جلسه امروز بحث کارگروه مبارزه با اعتیاد بود که یکی از موارد مربوط به آن جمع آوری معتادان متجاهر و رسیدگی به وضع آنان بود وی با اشاره به تصویب آیین نامه جامع رسیدگی به معتادین گفت: در این زمینه به ماده 15 و ماده 42 که مربوط به زندانیان مواد مخدر است؛ بحث و بررسی صورت گرفت و آیین نامه ای تصویب شد که در ارتباط با تمامی معتادین کشور با همکاری سازمان بهزیستی و فراجا عمل خواهد شد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه موضوع دیگری که در جلسه به آن پرداخته شد؛ شد؛ بحث زنان سرپرست خانوار بود؛ گفت: دستگاه های متعددی در این موضوع مسئولی هستند.

آیین نامه های متعددی طراحی شده است که بتوانیم زنان سرپرست خانوار را تحت پوشش قرار دهیم که به اقتضای منابع موجود در این زمینه برنامه ریزی کردیم.

وحیدی در پاسخ به این سوال که آیا سیاست وزارت کشور جمع آوری معتادان است؛ گفت: شهرداری ها در این زمینه اقدام خواهند کرد؛ کرد؛ گاهی معتادان ساماندهی خواهند شد و گاهی از نیروی انتظامی برای جمع آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای رسیدگی به امور زنان سرپرست خانوار

برنامه ریزی برای رسیدگی به امور زنان سرپرست خانوار