مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 13:052022-11-27اقتصادي

کشف 10 میلیارد گلیسیرین قاچاق در جنوب تهران


رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 120 هزار لیتر گلیسیرین قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از 100 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

- سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی در گفتگو با خبرنگار مهر توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأمورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده شمس آباد شدند.

وی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیر زیادی کالا تحت عنوان ترانزیت خارجی از مرز باشماق خارج و به صورت صوری وصول آن به گمرک مذکور اعلام شده و بخشی از محموله مذکور در یکی از انبارهای محدوده شمس آباد تخلیه و در ادامه به انبارهای نامعلومی منتقل شده است.

بهرامی افزود: مأمورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس انبار موصوف واقع در شمس آباد را شناسایی کردند که مشخص شد این انبار مربوط به شرکتی است که در زمینه تولید تنباکو میوه ای فعالیت می کند.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل تعداد 544 بشکه 220 لیتری گلیسیرین قاچاق است ؛ در تحقیقات صورت گرفته مالک کالا شناسایی و طی بررسی اسناد ارائه شده از طریق سامانه epl مغایرت کالاها احراز و پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 10 میلیارد گلیسیرین قاچاق در جنوب تهران

کشف 10 میلیارد گلیسیرین قاچاق در جنوب تهران