مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 12:452022-11-27اقتصادي

کرمانشاه 2 برابر نیاز نانوایی دارد/ نانوایی های پخت شب افزایش می یابند


معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای افزایش تعداد نانوایی های پخت شب در استان خبر داد.

- کرمانشاه 2 برابر نیاز نانوایی دارد/ نانوایی های "پخت شب" افزایش می یابند ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای افزایش تعداد نانوایی های پخت شب در استان خبر داد.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به فعال بودن 20 نانوایی پخت شب در شهر کرمانشاه داشت و گفت: این نانوایی ها با دریافت سهمیه آرد بیشتر در بازه زمانی ساعت 18 تا 22 شب نیز پخت نان دارند تا شهروندانی که به هر دلیل از جمله مشغله کاری فرصت خرید روزانه نان را ندارند، بتوانند شب ها نان مورد نیاز خود را تهیه کنند.

عباسی افزود: در حال برنامه ریزی برای افزایش تعداد نانوایی های پخت شب برای رفاه حال مردم کلانشهر کرمانشاه هستیم تا پس از نیازسنجی، سهمیه آرد تعداد دیگری از نانوایی ها را برای پخت شبانه نان بالا ببریم.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به وضعیت کلی نانوایی های کرمانشاه، گفت: کرمانشاه جزو شهرهای برخوردار کشور از نظر تعداد نانوایی فعال است، به نحوی که هم اکنون در کلانشهر کرمانشاه به اندازه دو برابر استاندارد نانوایی فعال داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه 2 برابر نیاز نانوایی دارد/ نانوایی های پخت شب افزایش می یابند

کرمانشاه 2 برابر نیاز نانوایی دارد/ نانوایی های پخت شب افزایش می یابند