مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 12:402022-11-27سياسي

ورود 300 اتوبوس سه کابینه به تهران


معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: 300 دستگاه اتوبوس 3 کابینه را تحویل می گیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلال بهرامی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در یکصد و نهمین جلسه شورای شهر تهران و در جریان بررسی گزارش نظارتی شش ماهه پروژه های تملک دارایی سرمایه ای معاونت حمل و نقل ترافیک و با اشاره به اتوبوس های تهران گفت: اینکه 500 دستگاه اورهال شود یا خیر تأثیری در حمل و نقل عمومی نخواهد داشت اصل موضوع این است که ناوگان حمل و نقل عمومی فرسوده است و مطمئن نیستیم اتوبوسی که وارد خط می شود بتواند تا آخر ساعت اداری سرپا می ماند.

وی ادامه داد: عقب ماندگی در حوزه اتوبوسرانی بسیار زیاد است و تعهدی با وزارت کشور داریم که بر اساس باید 500 دستگاه اتوبوس به شهرداری تهران تحویل داده می شد شهرداری تهران به تعهد خود عمل کرده اما شرکت سازنده به تعهد خود عمل نکرده است.

بهرامی با بیان اینکه وزارت کشور درحال آماده سازی زمینه تولید است گفت: مکاتباتی با تمام تولیدکنندگانی که ادعای تولید داشته اند کرده ایم اما طی 4 ماه توان آنها صفر بوده است.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه نزدیک ترین تأمین اتوبوس واردات است گفت: در واردات نیز کم کارکرده ترین اتوبوس ها مدنظر قرار دارند و ما نیاز به واردات 2 هزار دستگاه اتوبوس داریم و رییس جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 300 اتوبوس سه کابینه به تهران

ورود 300 اتوبوس سه کابینه به تهران