مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 12:352022-11-27سياسي

آغاز پنجاه و دومین دوره جشنواره فیلم رشد در دارالفنون


دبیر پنجاه و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم رشد از افتتاحیه این دوره پیش از ظهر دوشنبه هفتم آذر در مدرسه دارالفنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پنجاه و دومین جشنواره بین المللی فیلم رشد، صادق یزدانی دبیر پنجاه و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم های علمی، آموزشی و تربیتی رشد با بیان این که افتتاحیه این دوره پیش از ظهر دوشنبه هفتم آذرماه در مدرسه دارالفنون برگزار خواهد شد، گفت: قرار است در این مراسم زنگ آغاز جشنواره به دست مسئولان عالی وزارت آموزش و پرورش به صدا درآید.

وی بیان کرد: معرفی اعضای هیات داوران، سخنرانی رییس شورای سیاستگذاری جشنواره و سخنرانی وزیر آموزش و پرورش از جمله برنامه های افتتاحیه خواهد بود.

دبیر پنجاه و دومین دوره جشنواره فیلم رشد درباره تمایزهای این دوره با دوره های پیشین عنوان کرد: امسال 2 بخش فیلمنامه و وب سری برای حمایت از فیلمنامه های آموزشی و آثار دنباله دار آموزشی که در بستر اینترنت منتشر می شود، به وجود آمده است.

یزدانی به ارسال سه هزار و 460 فیلم به دبیرخانه جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: هیات های انتخاب، آثار برتر ارسالی را برگزیده اند و برنامه اکران این آثار در حال تدوین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پنجاه و دومین دوره جشنواره فیلم رشد در دارالفنون

آغاز پنجاه و دومین دوره جشنواره فیلم رشد در دارالفنون