مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 12:252022-11-27ورزشي

خبرنگاران چه سوالاتی را باید از تیم ملی فوتبال آمریکا بپرسند؟


در روزهای اخیر سوالات مداخله جویانه رسانه های غربی در راستای بر هم زدن آرامش تیم ملی فوتبال ایران به موضوعی داغ تبدیل شده، اما آیا سوالات دیگری برای پرسیدن از دیگر تیم ها هم وجود دارد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آمریکا با سیاهه ای از جنایات متعدد ضدبشری همواره سعی بر آن دارد با ابزار رسانه چهره ای پوشالی و دروغین از خود جلوه دهد.

در این میان سیطره رسانه های غربی بر جهان به عنوان مهمترین ابزار مورد استفاده قرار می گیرد.

در روزهای اخیر سوالات جنجالی و مداخله جویانه رسانه های غربی در راستای بر هم زدن آرامش تیم ملی فوتبال ایران به موضوعی داغ تبدیل شده، اما آیا سوالات دیگری برای پرسیدن از دیگر تیم ها هم وجود دارد؟ بله، پاسخ مثبت است! در اینجا در نظر داریم سوالاتی را به خبرنگاران حاضر در جام جهانی 2022 قطر پیشنهاد دهیم که آنها را از بازیکنان تیم ملی فوتبال آمریکا بپرسند.

حال پیشنهاد ما به خبرنگاران ورزشی حاضر در جام جهانی این است درباره کارنامه سیاه حقوق بشری آمریکا در چند دهه اخیر (که مملو از جنایت، جنگ و قتل عام مردم بی گناه در کشورهای مختلف است)، سوالاتی از بازیکنان آمریکایی بپرسند، جنایاتی که کم هم نیستند، انتخاب آن با شما: گفتنی است در روزهای اخیر برخی رسانه های غربی به ویژه انگلیسی تلاش کرده اند با طرح سوالاتی مغرضانه در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران چه سوالاتی را باید از تیم ملی فوتبال آمریکا بپرسند؟

خبرنگاران چه سوالاتی را باید از تیم ملی فوتبال آمریکا بپرسند؟