مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 12:252022-11-27سياسي

شرایط امروز شبیه جنگ احزاب صدر اسلام است/لزوم توجه به مولدسازی


شرایط امروز جامعه شبیه شرایط دوران جنگ احزاب در صدر اسلام است، آن زمان شجاعت حضرت علی(ع) پیروزی اسلام را رقم زد و امروز هم زیرکی و ذکاوت مردم و رهنمودهای داعیانه مقام معظم رهبری موجب شکست دشمنان شد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس گفت: شرایط امروز جامعه شبیه شرایط دوران جنگ احزاب در صدر اسلام است، آن زمان شجاعت حضرت علی(ع) پیروزی اسلام را رقم زد و امروز هم زیرکی و ذکاوت مردم و رهنمودهای داعیانه مقام معظم رهبری موجب شکست دشمنان شد.

دکتر محمدهادی ایمانیه یکشنبه ششم آذر در دیدار با کارکنان اداره کل آموزش و پرورش و روسا و اعضای شورای معاونین و مدیران مدارس استان فارس که به شکل حضوری و برخط انجام شد، ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز، گفت: جامعه فرهنگیان ما آنقدر وسیع است که تمام جامعه را فرا می گیرد بنابراین هر کاری در آموزش و پرورش انجا م شود تمام جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی با بیان اینکه تلاش آموزش و پرورش در دوران کرونا و فرآیند بازگشت به آموزش های حضوری که به سختی محقق شد فراموش نمی شود، گفت: شرایط امروز جامعه ایران شبیه جنگ احزاب در صدر اسلام است؛ در آن برهه حساس شجاعت حضرت علی علیه السلام پیروزی اسلام را رقم زد و در شرایط امروز نیز زیرکی و ذکاوت مردم و رهنمودهای دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط امروز شبیه جنگ احزاب صدر اسلام است/لزوم توجه به مولدسازی

شرایط امروز شبیه جنگ احزاب صدر اسلام است/لزوم توجه به مولدسازی