مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 12:002022-11-27سياسي

چتر حمایتی قانون برای کارگران ساختمانی/کارگران بیمه می شوند


رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی گفت: در صورت تأیید شورای نگهبان در طی یک فرایند قانونی تمامی کارگران ساختمانی بیمه می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه واسطه کاهش ساخت و سازها آسیب های فراوانی دیده اند و امروزه نیز شرایط تفاوت چندانی نکرده است.

موضوع بیمه کارگران ساختمانی از آن جهت حائز اهمیت است که این عزیزان در معرض آسیب های فراوانی جسمی هستند و در صورت فقدان بیمه حتماً در هزینه های درمان، از کارافتادگی و … با مشکلات زیادی رو به رو می شوند.

مصطفی نخعی، رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی صبح یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران درباره مشکلات بیمه کارگران ساختمانی اظهار کرد: امروز یکی از دستورکارهای مجلس همین موضوع بیمه کارگران ساختمانی بود.

وی بیان کرد: این موضوع بیش از یک سال از یک سال قبل در دستور کار مجلس بوده و رفت و برگشت هایی نیز بین کمیسیون و صحن اتفاق افتاد.

نخعی با اشاره به تصویب قانون بیمه کارگران ساختمانی در مجلس ادامه داد: امیدواریم با تأیید شورای نگهبان، این قانون ابلاغ شود و مشکل این دسته از کارگران عزیز حل شود.

هیچ کارگر ساختمانی فاقد پوشش بیمه نمی ماند وی بیان کرد: با تصویب این قانون، هیچ کارگر ساختمانی در کشور نباید فاقد پوشش بیمه ای باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چتر حمایتی قانون برای کارگران ساختمانی/کارگران بیمه می شوند

چتر حمایتی قانون برای کارگران ساختمانی/کارگران بیمه می شوند