مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 11:402022-11-27اقتصادي

کامیون امپاور BD300، کامیونی پرقدرت، ایمن و با دوام


ابراهیم افشار مدیر کسب و کار گروه بهمن (حوزه خودروهای تجاری) در شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودروی اصفهان محصول جدیدی از خانواده امپاور را معرفی کرد.

وی در این خصوص با ارائه اطلاعاتی در خصوص کامیون متوسط مدل BD300 اعلام کرد که این محصول همچون کشنده امپاور BD500 قطعا مورد توجه بازار تجاری سواران قرار خواهد گرفت.

وی گفت: متاسفانه در چند دهه اخیر هم کامیون های تولیدی ایران مطابق با استانداردهای روز دنیا نبوده و هم نتوانسته نیازمندی های مشتریان را برآورده کند؛ بدین منظور گروه بهمن وظیفه خود دانسته تا با ورود به این بخش از بازار، به بهبود سیستم حمل نقل کمک کند.

افشار گفت: این محصول با شعار پرقدرت، ایمن و باداوم وارد بازار و این اطمینان داده خواهد شد که شرکت بهمن دیزل محصولی اطمینان بخش را وارد بازار خواهد کرد.

ابراهیم افشار ضمن تشریح اطلاعات فنی کامیون BD300 به چرایی انتخاب پرقدرت در شعار اشاره کرد و گفت: موتور این خودرو کامینز با توان 300 اسب بخار و گشتاور 1100 نیوتن متر است.

وی در خصوص سیستم ایمنی این خودرو که در شعار به آن اشاره شده است، گفت: این کامیون مطابقت کامل با استانداردهای 85 گانه کشور و همچنین استانداردهای ایمنی روز دنیا که بخشی از آنها از جمله سیستم کنترل الکترونیکی پایداری (ESC)، سیستم ترمز اضطراری هوشمند (AEBS) و سیستم هشدار انح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کامیون امپاور BD300، کامیونی پرقدرت، ایمن و با دوام

کامیون امپاور BD300، کامیونی پرقدرت، ایمن و با دوام