مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 11:402022-11-27بين الملل

دیدار دبیرکل جنبش النجباء عراق با فرستاده ویژه «پوتین»


«اکرم العکبی» در سفر به مسکو با میخاییل بوگدانوف معاون وزیر امور خارجه روسیه و فرستاده ویژه پوتین در امور خارومیانه و آفریقا دیدار و درباره مسائل مختلف رایزنی کرد.

- اکرم العکبی در سفر به مسکو با میخاییل بوگدانوف معاون وزیر امور خارجه روسیه و فرستاده ویژه پوتین در امور خارومیانه و آفریقا دیدار و درباره مسائل مختلف رایزنی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، میخاییل بوگدانوف معاون وزیر امور خارجه و فرستاده ویژه رییس جمهور روسیه در امور خاورمیانه و آفریقا، با شیخ اکرم الکعبی دبیرکل مقاومت اسلامی جنبش النجباء که به روسیه سفر کرده است، دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، شیخ اکرم الکعبی در این دیدار ضمن تبیین مبانی عملی جنبش جهادی و سیاسی النُجَباء، بر لزوم عدم اجازه آمریکا به ادامه اشغال سرزمین و غارت ثروت عراق تاکید کرد.

الکعبی در دیدار با بوگدانوف توضیح داد که جهان در حال عبور از یک مقطع حساس است که نظم جهانی چند قطبی جدیدی را ایجاد می کند و به هژمونی مطلق آمریکا بر جهان پایان می دهد.

دبیرکل جنبش النجباء از نقش روسیه در جهان به طور کل و در منطقه غرب آسیا به طور خاص تمجید و آمادگی کامل خود را برای تلاش در راستای ایجاد بهترین روابط بین روسیه و عراق اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار دبیرکل جنبش النجباء عراق با فرستاده ویژه «پوتین»

دیدار دبیرکل جنبش النجباء عراق با فرستاده ویژه «پوتین»