مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 11:402022-11-27اقتصادي

تأمین آب شرب پایدار، صنعت و اشتغال را شکوفا می کند


تا آب شرب پایدار وجود نداشته باشد در تمام بخش ها و از جمله صنعت و اشتغال با مشکل مواجه می شویم و تأمین آب شرب پایدار در واقع یک کار زیربنایی است.

- ایسنا/اصفهان فرماندار خور و بیابانک گفت: تا آب شرب پایدار وجود نداشته باشد در تمام بخش ها و از جمله صنعت و اشتغال با مشکل مواجه می شویم و تأمین آب شرب پایدار در واقع یک کار زیربنایی است.

احمدرضا طحانی در گفت وگو با ایسنا درباره تأمین آب شرب پایدار برای شهرستان خور و بیابانک، اظهار کرد: طبق وعده استاندار اصفهان تا 3 سال آینده تأمین آب شرب پایدار برای این شهرستان مرتفع می شود منتها در حال حاضر باید مطالعات این طرح انجام شود.

به هر حال کمبود آب داریم و به برخی نقاط با تانکر آب رسانی می کنیم و قرارگاه بسیج سازندگی و اداره آبفا در این بخش کمک های زیادی کرده اند و برخی روستاها هم که آب آشامیدنی ندارند با تانکر مشکل را مرتفع می کنیم و به کشاورزانِ مزارعی که کمبود آب دارند نیز کمک های لازم انجام می شود.

وی افزود: در کل به تأمین آب شرب پایدار نیاز داریم چراکه آب لوله کشی علاوه بر شوری، کم هم هست و کمبود داریم.

مواردی که در سفر استاندار برای تأمین آب شرب پایدار مطرح شد بند به بند در حال پیگیری است و ماهیانه به این موارد رسیدگی می شود، اما مواردی که مدت دار است به مدیران استانی ابلاغ شده تا پیگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین آب شرب پایدار، صنعت و اشتغال را شکوفا می کند

تأمین آب شرب پایدار، صنعت و اشتغال را شکوفا می کند