مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 11:202022-11-27اقتصادي

آمار واحدهای مسکن مهر تحویل نشده اعلام شد


معاون وزیر تعاون با اشاره به آمار واحدهای مسکن مهر تحویل نشده، از هدف گذاری ایجاد 50 هزار فرصت شغلی تا پایان سال 1401 خبر داد.

- مهدی مسکنی در گفت وگو با ایسنا، درباره آمار اشتغال ایجاد شده در بخش تعاون اظهار کرد: در بخش اشتغال هدفگذاری ایجاد 50 هزار فرصت شغلی برای سال 1401 را پیش بینی کرده ایم که امیدواریم در یک کار جهشی این تعداد شغل محقق شود.

وی به فرایند ثبت نام مسکن کارگری در سایت وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: ثبت نام ها از طریق مراجعه به سایت وزارت راه و شهرسازی صورت می پذیرد که در حال حاضر ثبت نام ها انجام گرفته و اطلاعات به معاونت رفاه وزارتخانه فرستاده شده تا دهک بندی و وضعیت فرم (ج) افراد مشخص شود.

وی افزود: آن دسته از کسانی که فرم (ج) آنها سبز و دهک بندی شده باشند به شرط تخصیص زمین کار آماده سازی و ساخت و ساز انجام می شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با تشریح جزییات ساخت و تحویل واحدهای مسکن مهر توسط تعاونی ها اظهار کرد: در دوره مسکن مهر دو میلیون و200 هزار خانه ساخته شده است که از این تعداد، یک میلیون و 110 هزار واحد به شکل خودمالکی و یک میلیون و 90 هزار واحد به صورت گروهی سازی، انبوه سازی و تعاونی سازی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار واحدهای مسکن مهر تحویل نشده اعلام شد

آمار واحدهای مسکن مهر تحویل نشده اعلام شد