مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 11:152022-11-27پزشكي

حمایت درمانی 954 کودک سرطانی توسط مؤسسه تسکین تبریز


مدیر عامل مؤسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز (تسکین)، از حمایت درمانی 954 کودک سرطانی توسط این مؤسسه خبر داد و افزود: تاکنون تعداد 177 بیمار قطع درمان شده و از بیمارستان مرخص شده اند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر عامل مؤسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز (تسکین)، از حمایت درمانی 954 کودک سرطانی توسط این مؤسسه خبر داد و افزود: تاکنون تعداد 177 بیمار قطع درمان شده و از بیمارستان مرخص شده اند.

جواد میلانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این مؤسسه در سال 1393 از طریق وزارت کشور ثبت رسمی شده و فعالیت های خود را تاکنون در دو برهه انجام داده است.

وی افزود: فعالیت این موسسه از سال 93 تا 98 برای تجهیز بخش خون بیمارستان کودکان تبریز متمرکز بود چون این بیمارستان به عنوان قطب درمانی شمالغرب کشور محسوب می شد و کودکان بیمار استان های همجوار نیز برای درمان به این بیمارستان مراجعه می کردند.

وی ادامه داد: خرید 45 تخت بیمارستانی، تخت همراه بیمار، تجهیز اتاق شیمی درمانی، پارتیشن بندی بخش ها و تجهیز آشپزخانه و اتاق بازی بخش خون از جمله اقدامات این موسسه تا سال 98 بوده است.

از سال 98 که بخش خون به یک حالت استاندارد رسید، ما تغییر فعالیت برای تامین هزینه های درمانی کودکان مبتلا به سرطان دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت درمانی 954 کودک سرطانی توسط مؤسسه تسکین تبریز

حمایت درمانی 954 کودک سرطانی توسط مؤسسه تسکین تبریز