مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 10:552022-11-27اجتماعي

معابر و راه 24 روستای شهرستان رشت بهسازی و آسفالت شده است


فرماندار رشت با اشاره به بهسازی و آسفالت معابر و راه 24 روستای این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون گفت: عملیات آسفالت 7 کیلومتر دیگر در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا امام پناهی صبح یکشنبه در حاشیه بازدید از عملیات آسفالت و بهسازی راه روستایی بیجاربنه از توابع بخش مرکزی رشت گفت: باید با لحاظ ویژگی های فرهنگی، جغرافیایی و اجتماعی روستاها، در کنار فراهم آوردن امکان برخورداری از امتیازات رفاهی و زیرساخت های مناسب مانند راه با کیفیت، زمینه پایداری روستاها را به وجود آوریم.

فرماندار رشت با اشاره به بهسازی و آسفالت ریزی راه ها و معابر 24 روستای شهرستان به طول 54 کیلومتر از ابتدای امسال تاکنون گفت: بیش از 35 میلیارد تومان اعتبار برای این طرح های هزینه شده است.

وی با بیان اینکه این طرح ها با استفاده از اعتبارات ملی و استانی تخصیصی سال گذشته توسط بنیاد مسکن انجام شده است، اظهار داشت: در ادامه تلاش های محرومیت زدایی و رونق بخشی روستاها، عملیات آسفالت 7 کیلومتر دیگر از راه ها و معابر 6 روستای رشت، با هزینه 9 میلیارد تومان در مدت باقی مانده از سال، اجرایی خواهد شد.

امام پناهی افزود: توجه به اجرای پروژه هایی از این دست، ضمن افزودن بر زیبایی بصری و عمران روستاها، موجب تحولات قابل توجه در اقتصاد خانوارهای روستانشین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معابر و راه 24 روستای شهرستان رشت بهسازی و آسفالت شده است

معابر و راه 24 روستای شهرستان رشت بهسازی و آسفالت شده است