مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 10:402022-11-27پزشكي

بستری 121 بیمار کرونایی/ 4 شهر گلستان آبی شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از بستری 121 بیمار مبتلا به کرونا در استان گلستان خبر داد و گفت: این میزان نسبت به روز گذشته با سه نفر کاهش همراه بوده است.

- سعید گل فیروزی در گفتگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در گلستان، اظهار کرد: در حال حاضر هیچ یک از شهرستان های گلستان در وضع بسیار پرخطر کرونایی(قرمز) قرار ندارند و بر اساس آخرین بررسی ها، چهار شهرستان گلستان در وضع عادی و 9 شهرستان دیگر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وی با بیان اینکه شهرستان های آزادشهر، بندرگز، رامیان و کردکوی جز شهرستان های آبی رنگ قرار گرفته و شیوع کرونا در این شهرستان ها عادی است، افزود: گرگان، آق قلا، کلاله، علی آبادکتول، گالیکش، گمیشان، گنبدکاووس، مینودشت و مراوه تپه نیز جز شهرستان هایی هستند که از لحاظ شیوع کرونا در وضعیت زرد قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از بستری 121 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان گلستان خبر داد و تأکید کرد: این میزان نسبت به روزهای گذشته با روند کاهشی همراه بوده است، از بین بستری های کرونایی 23 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند.

گل فیروزی با بیان اینکه چهار بیمار کرونایی از طریق دستگاه تنفس مصنوعی نفس می کشند و حال آنها وخیم است، با اشاره به شیوع بیماری آنفلوانزا تصریح ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 121 بیمار کرونایی/ 4 شهر گلستان آبی شد

بستری 121 بیمار کرونایی/ 4 شهر گلستان آبی شد