مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 10:302022-11-27اجتماعي

برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت 10 هزار نفری دانش آموزان هرمزگانی


اردوهای راهیان پیشرفت برای 10 هزار نفر از دانش آموزان استان صورت می پذیرد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: اردوهای راهیان پیشرفت برای 10 هزار نفر از دانش آموزان استان صورت می پذیرد.

محمد قویدل از امضای تفاهم نامه سه جانبه بین اداره کل آموزش و پرورش استان، بسیج دانش آموزی سپاه، نفت ستاره خلیج فارس و پالایشگاه نفت بندرعباس به منظور انجام اردوهای پیشرفت برای دانش آموزان خبر داد.

وی افزود: مقرر شد 10 هزار نفر ازدانش آموزان استان در راستای اجرای دستور رییس جمهور و تاکید مقام عالی وزارت مبنی بر زمینه سازی شناخت و افزایش آگاهی فرهنگیان و دانش آموزان از پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایجاد امید خودباوری و تقویت اراده در آنان برای ساخت ایران قوی با برگزاری سفرهای تربیتی راهیان پیشرفت طی تفاهم نامه سه جانبه میان اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، بسیج دانش آموزی سپاه استان و شرکت ملی پالایش نفت و نفت ستاره خلیج فارس، در این اردها شرکت و از دستاوردها و افتخارات ملی استان و کشور بازدید کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان بیان کرد: در این اردوها مطابق دستورالعمل برگزاری اردوهای دانش آموزی تعداد 10 هزار نفر از دانش آموزان متوسطه اول و دوم و 100 نفر از همکاران فرهنگی در بازه زمانی اول تا 23 آذر ماه سال جاری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت 10 هزار نفری دانش آموزان هرمزگانی

برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت 10 هزار نفری دانش آموزان هرمزگانی