مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 10:302022-11-27ورزشي

راهکار رییس مجلس برای برون رفت از مشکلات


تنها راه برون رفت کشور از مشکلات پیش رو مخصوصا در حوزه اقتصاد، نوسازی نظام حکمرانی با بازگشت به مردم و تاکید بر خداباوری بعنوان دو رکن اصلی فرهنگ بسیجی است که باید مورد توجه ما مسئولان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در آغاز نشست علنی امروز (یکشنبه 6 آذرماه) مجلس شورای اسلامی گفت: در ابتدا به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال که با نمایش اتحاد، غیرت و عشق خود به ایران عزیز، چشم ملت ایران را روشن کردند تبریک و خداقوت می گویم و برای آنها در ادامه بازی ها آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم مردم ایران با لطف خدا و همت و تلاش بازیکنان تیم ملی برای اولین بار صعود به مرحله بعدی را جشن بگیرند.

رییس قوه مقننه افزود: همچنین سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی(ره) را به بسیجیان سراسر کشور تبریک می گویم؛ بسیج ستون فقرات دفاع از انقلاب اسلامی است و این لشگر مخلص خدا در هر برهه ای ثابت کرده است که طوفان حوادث و دشمنی ها علیه انقلاب اسلامی، کوه مستحکم بسیج را ذره ای از جای خود تکان نمی دهد.

بسیج اثبات کرده است در هر شرایط ویژه ای می تواند نقطهٔ اتکای مردم برای عبور از چالش ها باشد وی با اشاره به اینکه فداکاری و شهادت و مجروحیت جمعی از بسیجیانی که برای حفظ امنیت مردم خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار رییس مجلس برای برون رفت از مشکلات

راهکار رییس مجلس برای برون رفت از مشکلات