مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 10:302022-11-27سياسي

پیش بینی برنامه های ویژه برای مدارس اتباع خارجی در فارس


رییس سازمان دانش آموزی فارس اعلام کرد که این سازمان برای مدارس اتباع خارجی استان، برنامه های بلندمدتی دارد که آنها را اجرایی خواهد کرد.

- مرتضی کریمی در مراسم یادبود شهدای دانش آموز پرافتخار فاطمیون با عنوان از شیراز تا کابل که در دبستان بلوچی ناحیه 3 شیراز گفت: ما همه ملت امام حسین (ع) هستیم و ملت امام حسین، ایرانی و افغان و سوری و.

نمی شناسد چرا که همه در یک کشتی هستیم و آن کشتی نجات حسین (ع) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آموزش و پرورش فارس، کریمی افزود: امروز همه ما فارغ از رنگ ها و نژادها در دینمان که دین اسلام و پیامبرمان که پیامبر رحمت (ص) است در یک کشتی سوار شده ایم.

رییس سازمان دانش آموزی فارس خطاب به دانش آموزان گفت: شما امروز در اینجا جمع شده اید که پیام ارزشمند و زیبای نحن صامدون را صادر کنید؛ ما ایستاده ایم و مقاومت می کنیم.

کریمی ادامه داد: با افتخار اعلام می کنیم که سازمان دانش آموزی فارس در حوزه اتباع برنامه های بلند مدتی دارد که مهارت افزایی و برگزاری برنامه های تخصصی ویژه دانش آموزان اتباع را در دستور کار قرار می دهد.

او از ارائه خدمت رایگان به دانش آموزان افغان در باشگاه مهارت سازمان دانش آموزی فارس خبر داد و افزود: تمامی مدارسی که مدارس اتباع نام گذاری شده اند در سال جاری به عنوان مدارس تمام تشکیلاتی ثبت خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی برنامه های ویژه برای مدارس اتباع خارجی در فارس

پیش بینی برنامه های ویژه برای مدارس اتباع خارجی در فارس