مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 10:252022-11-27اقتصادي

بازگشت 15 واحد راکد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید


معاون امور صنایع سازمان صمت هرمزگان گفت: 15 واحد صنعتی با سرمایه بیش از 346میلیارد ریال از ابتدای سال تاکنون به چرخه تولید بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ایوب رحیمی بیان داشت: یکی از مهم ترین برنامه های سازمان صمت استان، احیا واحدهای راکد و غیرفعال است که تلاش می شود با استفاده از ظرفیت های موجود، این واحدهای راکد احیا و به چرخه تولید بازگردند.

وی اظهار کرد: واحدهای تولیدی مذکور سالیان گذشته به دلیل مشکلاتی نظیر فرسودگی ماشین آلات، نبود مواد اولیه، کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش و مشکلات فنی تولید و مدیریتی از چرخه تولید کنار رفته بودند.

معاون امور صنایع سازمان صمت استان ادامه داد: با شناسایی این واحدها و عارضه یابی مشکلات آنها حمایت های لازم در این خصوص انجام و این واحدهای تولیدی به چرخه تولید بازگشتند که در این راستا 373 فرصت شغلی در استان هرمزگان احیا شد.

رحیمی بیان کرد: کمک به تأمین مواد اولیه و تأمین سرمایه در گردش با ارائه تسهیلات بانکی و جذب سرمایه گذاران جدید از جمله فعالیت هایی بوده که موجب بازگشت این واحدها به چرخه تولید شده است.

معاون امور صنایع سازمان صمت استان هرمزگان یادآوری کرد: بانک ها، اداره کل امور مالیاتی؛ تأمین اجتماعی، دادگستری استان و سایر دستگاه های خدمات رسان نقش مهمی در احیا واحدهای تعطیل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 15 واحد راکد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید

بازگشت 15 واحد راکد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید