مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 09:452022-11-27اجتماعي

هدفگذاری برای ارتقای میانگین نمرات کتبی دانش آموزان عشایری در کنکور


مدیرکل آموزش و پرورش استان از هدف گذاری و برنامه ریزی ویژه به منظور محرومیت زدایی، ارتقای میانگین نمرات کتبی و موفقیت در کنکور در مناطق هشتگانه عشایری استان خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل آموزش و پرورش استان از هدف گذاری و برنامه ریزی ویژه به منظور محرومیت زدایی، ارتقای میانگین نمرات کتبی و موفقیت در کنکور در مناطق هشتگانه عشایری استان خبر داد.

کلام اله صفری در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به مشکلات زیرساختی آموزش و پرورش استان نظیرکمبود فضای آموزشی اظهار کرد: کمبودها و مشکلات در مناطق محروم، مرزی و عشایری مضاعف است.

وی با تاکید بر محرومیت زدایی با اتکا به برنامه ریزی های مدون و مستمر افزود: در بحث کنکور اقدامات مناسبی در دست انجام است که با همکاری، تعامل و مشارکت معلمان، مدیران و همکاران تلاشگر مناطق شاهد ارتقای میانگین نمرات کتبی و موفقیت در کنکور به ویژه در مناطق عشایری استان خواهیم بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ضرورت توجیه دبیران پایه دوازدهم و ترغیب دانش آموزان با استفاده از ظرفیت مشاوران را خاطرنشان کرد و گفت: رفع کمبود امکانات و تجهیزات با اولویت مناطق محروم و عشایری در دستور کار قرار دارد تا جهشی محسوس به سمت تحقق عدالت آموزشی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفگذاری برای ارتقای میانگین نمرات کتبی دانش آموزان عشایری در کنکور

هدفگذاری برای ارتقای میانگین نمرات کتبی دانش آموزان عشایری در کنکور