مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 09:052022-11-27سياسي

شهید محمد بنیادی: به دنبال آن باشید که گفته های امام را محقق کنید!


شهید محمد بنیادی در وصیت نامه اش نوشت: امام موقعی که صحبت می کند به صحبت هایشان جامه عمل بپوشانیم نه اینکه بیاییم ورد زبان­ مان بکنیم و پلاکاردش بکنیم بزنیم توی خیابان، - شهید محمد بنیادی: به دنبال آن باشید که گفته های امام را محقق کنید! ایسنا/قم شهید محمد بنیادی در وصیت نامه اش نوشت: امام موقعی که صحبت می کند به صحبت هایشان جامه عمل بپوشانیم نه اینکه بیاییم ورد زبان­ مان بکنیم و پلاکاردش بکنیم بزنیم توی خیابان، بیاییم به صحبت های امام عینیت ببخشیم.

محمد بنیادی در در 27 مهر 1337 در شهر مقدس قم و در خانواده ای روحانی چشم به جهان گشود و در آغوش خانواده ای مذهبی دوران کودکی را پشت سر گذاشت وارد دبستان شد.

محمد پس از گذراندن دوره راهنمایی به دروس حوزوی روی آورد و به مدت سه سال به فراگیری این دروس اشتغال داشت و سپس به خدمت سربازی رفت.

دوران سربازی اش مقارن با مبارزات مردم علیه طاغوت بود.

او پس از فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر فرار سربازان از محل خدمت خود، بلافاصله به صف مردم پیوست و به مبارزه با رژیم طاغوت برخاست.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ابتدا به عضویت کمیته انقلاب در آمد سپس عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد و با ورود به سپاه در بخش مبارزه با مفاسد اجتماعی و قاچاق مواد مخدر مشغول خدمت شد و برای مدتی نیز مسئوولیت یگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید محمد بنیادی: به دنبال آن باشید که گفته های امام را محقق کنید!

شهید محمد بنیادی: به دنبال آن باشید که گفته های امام را محقق کنید!